Perspektywy reformy systemu opieki zdrowotnej w Senacie USA

Test kwasowy reformy systemu opieki zdrowotnej w każdym kraju odbywa się wraz ze zmianą administracji krajowej. Dopiero gdy prezydent lub minister, który zainicjował reformę, a nowy reżim zakłada władzę, możemy ocenić trwałość jakiejkolwiek ustawy lub programu reform. Czy ci się to podoba, czy nie, teraz jest moment na Akt Przystępności Finansowej (ACA) w erze prezydenta Donalda Trumpa. W ciągu najbliższych miesięcy społeczeństwo amerykańskie zadecyduje za pośrednictwem Kongresu, które z reform prezydenta Baracka Obamy przetrwają, a które nie. 4 maja amerykańska Izba Reprezentantów, od 217 do 213 głosów, zatwierdziła Amerykańską Ustawę o Opiece Zdrowotnej (AHCA), ustawodawstwo sformułowane w celu dokonania daleko idących zmian w ACA i Medicaid.1 AHCA w dużej mierze zniweczyłoby Rozwój Medicaid przez ACA i subwencje na prywatne ubezpieczenie zdrowotne, restrukturyzacja finansowania Medicaid, zezwolenie rządom państwowym na rezygnację z popularnych reform rynku ubezpieczeń ACA i uchylenie podwyżek podatków ACA, wśród innych zmian. Biuro Budżetowe Kongresu (CBO) w swojej analizie ostatecznej ustawy House z 24 maja2 oszacowało, że jeśli zostanie wprowadzone w życie, spowoduje to utratę ubezpieczenia zdrowotnego przez 14 milionów Amerykanów do 2018 r. I 23 miliony do 2026 r., Co oznacza redukcję o 834 miliardy USD w latach 2017-2026 w federalnych wydatkach na fundusz Medicaid i 10-letniej redukcji deficytu w wysokości 119 mld USD.
Los ACA i AHCA spoczywają teraz w Senacie USA, gdzie perspektywy są niepewne. Prawie na pewno każde ustawodawstwo Senatu będzie znacznie różnić się od projektu ustawy. Chociaż senatorom może zająć miesiące i dłużej, aby wymyślić i przekazać rachunek, możliwe jest, że członkowie posuną się szybko lub nie znajdą żadnego kompromisu. Pod koniec maja przywódcy senaccy mają nadzieję na zatwierdzenie ustawy przez Senat przed sierpniową przerwą i przesłanie ostatecznego projektu Senatu do biur prezydenta do końca września.
Podobnie jak ich odpowiedniki w Izbie, przywódcy senackiej republiki ciężko pracują, aby opracować projekt ustawy wynegocjowanej jedynie wśród 52 członków GOP, nie angażując żadnego z 48 członków izby demokratycznej izby. Przywódca większości w Senacie Mitch McConnell (R-KY) przygotował siebie i 12 swoich białych kolegów do sformułowania planu – a następnie rozszerzył grupę po tym, jak został skrytykowany za brak równowagi płci.
Przywódcy zamierzają ominąć stojące komitety przy omawianiu swojego planu – senator Orrin Hatch (R-UT), przewodniczący Senackiej Komisji Finansowej, powiedział w dniu 9 maja: Nie sądzę, że przejdzie to przez komisje. 3 W 2009 Senat ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur oraz Komitet Finansowy Senatu przeprowadziły liczne publiczne przesłuchania i miesięczne sesje marży przygotowujące ustawodawstwo, które stało się ACA, biorąc pod uwagę setki poprawek złożonych przez republikanów.
Podobnie jak w Izbie republikańscy senatorowie skorzystają z procesu uzgadniania budżetu, aby zatwierdzić ich projekt ustawy, co pozwoli mu uzyskać 51 głosów i zablokuje obalenie głosów, które wymaga pokonania 60 głosów. Przepisy dotyczące pojednania ograniczają przepisy do kwestii mających wpływ na wpływy i wydatki federalne, zabraniające stosowania przepisów ubocznych związanych z budżetem federalnym oraz umieszczania ryzykownych wrażliwych politycznie przepisów zawartych w AHCA zatwierdzonej przez House, takich jak zdolność państw do zrzeczenia się rynku ubezpieczeń ACA reformy
[patrz też: kolendra mielona, nzoz gliwice, usg stawu skokowego warszawa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: kolendra mielona nzoz gliwice usg stawu skokowego warszawa