Gra oczekująca – dlaczego dostawcy mogą nie zmniejszyć czasu oczekiwania cd

Nieliczni, jeśli w ogóle, menedżerowie opieki zdrowotnej celowo pozwolą pacjentom czekać dłużej i staną się coraz bardziej chorzy, aby zwiększyć dochody, ale kiedy zasoby są ograniczone, ciężko jest argumentować za projektami z ujemnym zwrotem z inwestycji. Dlaczego więc niektóre systemy dostarczania właśnie to robią. Jednym z powodów jest walka o udział w rynku. Kiedy w Cleveland Clinic zaczęto oferować wizytę tego samego dnia w 2011 r., Inni dostawcy szybko zdali sobie sprawę, że ryzykowali utratą pacjentów, jeśli nie oferowali bardziej terminowego dostępu. Innym powodem jest rozpowszechnianie opartych na wartości modeli płatności, które wynagradzają dostawców, którzy kierują opieką, do bardziej wydajnych ustawień, co sprawia, że strategiczne znaczenie ma zapewnienie szybkiego dostępu wszystkim pacjentom. Zapobieganie jednej 15 000 hospitalizacji za pomocą wcześniejszej interwencji jest o wiele bardziej skuteczne niż przestawienie setek pacjentów z nazwy firmowej na leki generyczne – i bardziej satysfakcjonujące dla klinicystów. Zapewnienie pacjentom regularnego, wygodnego i sprawnego pomagania w rozwiązywaniu luk w opiece i skutecznym zarządzaniu warunkami.
Modele płatności oparte na wartościach dają także możliwości zapewnienia specjalistycznego dostępu za pośrednictwem innowacyjnych kanałów. Geisinger, Kaiser Permanente, Group Health i inne systemy opieki zdrowotnej wykorzystały platformy, takie jak bezpieczne wiadomości, wizyty telefoniczne i wizyty elektroniczne lub telemedyczne w celu zapewnienia bardziej terminowej, wydajnej i wygodnej opieki. Taka wirtualna medycyna ogólnie doprowadziła do poprawy doświadczenia pacjentów, doświadczenia klinicystów i jakości opieki, przy jednoczesnym zmniejszeniu niepotrzebnego stosowania w szpitalach i ED.
Zgodnie z nowymi modelami płatności lub w systemach spełniających zarówno funkcje ubezpieczeniowe, jak i dostawcy, rozróżnienie między kosztem planu zdrowotnego a przychodem dla dostawców staje się nieważne. Nacisk kładziony jest na ograniczenie odpadów, a zapobiegawcze wizyty w ED i hospitalizacje są wyrazem odpadów – podobnie jak niepotrzebny niepokój pacjentów oczekujących na spotkania.
Nie możemy skrócić czasu oczekiwania, prosząc lekarzy, aby pracowali szybciej lub dłużej. Wymaga to pracy zespołowej w ramach praktyk, aby niefizycy mogli służyć pacjentom o mniej złożonych potrzebach; praca zespołowa z pacjentami, którzy potrzebują potwierdzenia, że mogą nie potrzebować rutynowych wizyt kontrolnych, jeśli wszystko idzie dobrze; praca zespołowa z innymi praktykami w specjalnościach lekarskich; oraz zapewnianie innym (nawet pacjentom) dostępu do harmonogramów lekarskich, dzięki czemu można łatwiej rezerwować otwarte miejsca.
W skrócie, wymaga to uznania, że gra oczekująca zapewnia nagrody za umożliwienie pacjentom oczekiwania, a przynajmniej sprawia, że inwestycje w redukcję oczekiwań są mniej atrakcyjne niż inne sposoby wykorzystania zasobów dostawców. Jednak ponieważ dostawcy konkurują ze sobą w zakresie poprawy wartości dla pacjentów, gra oczekująca powinna zostać objęta bardziej strategicznymi wyzwaniami związanymi z przyciąganiem pacjentów i zaspokojeniem ich potrzeb w możliwie najskuteczniejszy sposób.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne pod adresem.
Author Affiliations
Z Geisinger Health System, Danville, PA (JR); Press Ganey, Wakefield, MA (THL); i Harvard Medical School, Boston (THL).

Materiał uzupełniający
Odniesienie (1)
Reid RJ, Coleman K, Johnson EA, i in. Dom opieki medycznej Group Health w drugim roku: oszczędności, wyższa satysfakcja pacjenta i mniejsze wypalenie zawodowe dla usługodawców. Health Aff (Millwood) 2010; 29: 835-843
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Komentarze (6)
[podobne: magnesy ferrytowe, Usługi stomatologiczne, dentysta płock ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dentysta płock magnesy ferrytowe Usługi stomatologiczne