Gra oczekująca – dlaczego dostawcy mogą nie zmniejszyć czasu oczekiwania ad

Na przykład, gdy wszystkie inne są sobie równe, praktyka hematologiczno-onkologiczna może zaplanować pacjenta ze znanym rakiem szybciej niż ten z łagodnym problemem hematologicznym, lub praktyka kardiologiczna może przyjąć pacjenta ze złożoną arytmią wcześniej niż ze stabilną dusznicą bolesną. Takie podejście ma sens nie tylko kliniczny; to także dobry interes. Warunki o wyższej ostrości zwykle prowadzą do większej liczby testów i procedur, co przekłada się na większą liczbę usług i więcej zebranych dolarów. W rzeczywistości, w zajętych praktykach, które utrzymują mieszankę pacjentów w dużym stopniu obciążoną chorym pacjentom, poprawa dostępu dla wszystkich pacjentów może obniżyć średnią ważoną produktywność i rentowność. Bolesna rzeczywistość polega na tym, że system opłat za usługi nagradza długie oczekiwania i nadkomponowanie, aby uciskać chorych pacjentów. Praktyki utrzymują mieszankę o wyższym natężeniu, podczas gdy systemy opieki zdrowotnej korzystają z opieki przestawiającej się na bardziej kosztowne ustawienia. System nie nagradza usługodawców, którzy organizują opiekę, aby ograniczyć oczekiwania na wszystkich pacjentów, nawet jeśli mogłoby to powstrzymać niektórych pacjentów przed chorobą. Być może dlatego większość dostawców powoli inwestuje w systemy, które mogą skrócić czas oczekiwania.
Przekonaliśmy się, że dłuższe oczekiwania na wizyty specjalistyczne w systemie opieki zdrowotnej Geisinger generalnie prowadziły do wyższych kosztów z punktu widzenia planu zdrowotnego firmy Geisinger (nasze ramię ubezpieczeniowe) i wyższych przychodów po stronie dostawcy usług (choć z wyższymi kosztami operacyjnymi spowodowanymi niestawiennictwem nieefektywności i niezadowolenia pacjentów). Wśród pacjentów oczekujących na specjalistyczne wizyty, 30-dniowa stopa ED lub hospitalizacja była 8,7 razy częstsza u pacjentów, którzy nie oczekiwali na wizytę (329 na 1000 w porównaniu do 38 na 1000) – prawdopodobnie wskazując, że ci pacjenci byli chorzy i na wysokim poziomie ryzyko powikłań.
Kiedy kontrolowaliśmy inne zmienne, takie jak cechy demograficzne, warunki kliniczne i względy związane z wcześniejszą opieką, stwierdziliśmy, że pacjenci, którzy czekali dłużej, aż do ich specjalnej wizyty, na ogół mieli wyższy wskaźnik wykorzystania ED podczas 30-dniowego okresu rozpoczynającego się od identyfikacji specjalne potrzeby w zakresie opieki. Nie możemy się dowiedzieć, ile z tych wizyt lub przyjęć ED było nieuniknionych, a obliczenia finansowego wpływu możliwych do uniknięcia wizyt lub przyjęć byłyby inne w przypadku każdego systemu opieki zdrowotnej. Ale nasze kalkulacje na podstawie koperty w oparciu o koszty, objętość i mieszankę firmy Geisinger polegają na tym, że każde 5-8-dniowe skrócenie czasu oczekiwania doprowadziłoby do miliona dolarów do 2 $. miliona redukcji kosztów – lub dochodów, w zależności od perspektywy.
Oprócz obniżania przychodów, skrócenie czasu oczekiwania wymaga inwestycji w systemy. Kiedy klinika w Cleveland zaczęła oferować wizyty ambulatoryjne tego samego dnia, musiała zmienić i ulepszyć swój system call-center i sposoby, w jakie jego praktyki są ze sobą powiązane. Podobnie, ponieważ pracowaliśmy nad zapewnieniem bardziej terminowego dostępu w Geisinger, musieliśmy znacząco zainwestować w nasze systemy call center oraz procesy i procesy. Jednym z często opowiadanych dowcipów wśród menadżerów opieki zdrowotnej jest w naszej firmie, czasami trzeba wydawać pieniądze, aby stracić pieniądze . W ramach systemu opłat za usługę inwestowanie w systemy mające na celu skrócenie czasu oczekiwania jest przykładem tej dynamiki.
[hasła pokrewne: lek bez recepty na alergie, lek bez recepty na alergieia katowice, Usługi lek bez recepty na alergieiczne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: lek bez recepty na alergie szpik kostny dawca wykaz leków dla seniorów